Klappa in den!

0kommentarer

Jaha, då har man nästan satt i sig en hel (stor) flaska portello. Det är exakt därför jag aldrig köper hem läsk! Jag har ingen läskdiciplin. Nu var det dock inte jag som hade köpt hem den så jag får väl hoppas att det här var en engångsföreteelse..

Hundarna är superslöa, det är väl det ganska boring vädret. Antingen fullt solsken eller ösregn ska det vara! Just nu hade det gärna fått regna så jag kunde sitta och kura ordentligt i min lillstuga, hundarna kvällskissade och hästarna är inne redan. Men näe, nu måste jag fortsätta med spanskan. Klamme också! (Klamme ska bli mitt nya svärord)

För dig som är sugen på töjsmycken (eller andra piercingsmycken för den delen) kan jag rekommendera denna sida, finns hur mycket snyggt som helst!



Förresten Sofia, klappa in den! Eller klappa ut den..

Kommentera

Publiceras ej