Bra eller Anus

0kommentarer

Godmorgon. Jag sitter ute på bron och bloggar för att kunna hålla ett getöga på Nima, och för att få sitta i solen givetvis. Jag tänkte inleda den här dagen med en "Bra eller Anus".

BRA

Solen skiner! Energin steg just från obefintlig till en relativt ok nivå. Jag tror det till och med kan bli en jogg idag.

Löning idag.

Jag har testat "dammsugarpåsar.nu" med mycket gott resultat.

Sommarbetet närmar sig med stormsteg.

Min karl har lämnat den religiösa sekten.

ANUS

Rillan var inte sugen på sovmorgon, trots att matte legat vaken sent igår.

Min medicinska status.

Jag ligger snäppet efter i spanskakursen.

Jorden kommer fortfarande att gå under, 2 dagar innan min 25-årsdag..

(Jag har säkert skrivit på det här blogginlägget i en timme nu, eftersom jag blir avbruten i ett i ett i ett.. Jag sitter således inte längre utomhus eftersom mitt databatteri var på väg att give in.)

Kommentera

Publiceras ej