Hallå där köp blåbär

1kommentarer

Hallå där köp blåbär.

Jag hade för första gången på väldigt länge svårt att somna igår. Trots att jag var jättetrött somnade jag inte förrän vid sextiden på morgonen. Jag brukar i regel somna i samma sekund som jag stänger ögonlocka så det var en mycket frustrerande upplevelse. I alla fall vaknade jag igen vid tiotiden, lika trött, men kunde inte somna om.

Jag har rört mig i ultrarapid hela dagen. Red Simzon idag, mest skritt eftersom det var så hårt i backen men lite trav fick det ändock lov att bli eftersom han var superpigg. Tyvärr har han trampat av sig en sko igen, jag blir galen. Efter ridturen gick jag och Robin elljusspåret med vovvarna. Kvällen har spenderats i staden, Robins gode vän Andreas som haft födelsedagsgalej. Jag har dock varit spiknykter och halvless mén ganska snygg, tursamt nog avslutades dock kvällen på Max..

Nu ska jag sova gott, förhoppningsvis. Kräm.

1 kommentarer

VS - Anna

20 Nov 2011 16:13

Hej!



Kul att du är med och tävlar om en Cozyone hos mig. Det dyker upp adventstävlingar i veckan så missa inte det. :)



Ha en skön söndagskväll!

Mvh Anna

Kommentera

Publiceras ej