Iögonfallande skrevbula

0kommentarer

Godkväll.

Jag var på bra humör fram till för ett litet ögonblink sedan. Jag är så sjukt less på min pojkväns enorma bagage att jag snart spyr. Jag är en tickande bomb. Jag måste skaffa fram ett helt nytt umgänge åt honom.. Något shysst gäng utan blöjor som har plats över för en till?

Nog om det nu dock. Jag bloggar i vågrätt läge, har ganska nyss nattat pållarna och ser fram emot en lång natts sömn! Börjar inte förrän 11 imorgon. Efter jobbet idag tog jag en liten svängom med Sosia på stan för att sedan återvända till hippo för att titta på pappas ridlektion. Han är så duktig!

Avslutar med att tipsa om ett inlägg från Katastrofala omslag igen. Observationen är på topp! "Kvinnan på vänstersidan bär en bylsig bikini och har en mer iögonfallande skrevbula än karln bredvid." Läs inlägget HÄR.

Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej