Mm just det..

0kommentarer

Jag har ju glömt att berätta. Jag har fått en p-bot. Och det svider så grovt! Det hela inträffade i torsdags.. jag parkerade i området där jag jobbar som personlig assistent, smsbetalade min parkering, jobbade 8 timmar, återvänder till parkeringen och har där fått en böter. Mm. Jag hade betalat min parkering, smsat in mitt regnr, det enda problemet var att jag körde Robins bil och inte min egen.. Så sjukt surt. Jag får skylla på att jag inte varit riktigt kry den här veckan.

Idag var det Älvans tur att få komma ut en sväng, min fina gumma. Jag har haft dressyrträning som vanligt på söndagar, väldigt kul när jag har så bra elever! Efter träningen gjorde vi hemmagjord pizza och spelade spel med Sonja och Henrik. Det blev en del godis och dylikt. Tog in hästarna vid 23 och har sedan dess bara lökat. Det börjar bli hög tid att gå i säng! Imorgon har jag KMs lektioner på ridskolan, känner mig nästan lite smygnervös.. Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej