Resumé

1kommentarer

Godmorgon.

Jag har sovit som en medvetslös.

Jag har inte bloggat på två dagar så jag får väl dra en kort resumé. Torsdagen började med instruktörsridning (vilket ju typ är veckans höjdpunkt), jag fick rida på lilla Baloo (C-ponny). Det var väldigt kul. Jobbade en stund på kontoret efter det och sedan åkte jag till vårdcentralen för en hälsokoll. De hittade lågt blodtryck och en svullen trumhinna, och nu inväntar jag besked om blodproverna. Vilade lite när jag kom hem och sedan åkte vi till Lena och fick god middag där. Packade lite grejs och fixade stallet på kvällan.

Igår steg jag opp i ottan, 05.00 för att vara exakt. Hade kunnat snooza en stund men det var omöjligt. Sju gick planet från Umeå och jag mådde gode illa hela vägen, sjukt drygt. Vid 10 var vi i alla fall på globen och fick kaffe och smörgås och efter det piggnade jag till. Vi hade en jättetrevlig dag på globen. Kyra var höjdpunkten, jag känner mig väldigt inspirerad nu! Vill rida dressyr som en galen. Lite shopping på mässan blev det för mig också, ett par ridbyxor, strumpor, ett blingbling pannband och en reflexbrösta. Jag passade även på att plocka på mig en hel bunt med utbildningsinformation som jag ska lusläsa nu under mina lediga dagar.

Nu ska vi äta lite brunch här i huset och sedan vandra ner till byns julmarknad!

1 kommentarer

Pappa o Mikki.

26 Nov 2011 16:31

En liten frukost vid 05.00 hade nog gjort susen. Annars har vi inga invändningar.

Kommentera

Publiceras ej