Could it be the brown boys?

0kommentarer

Hej.

Gräsänka är jag ikväll, vilket givetvis medfört att jag köpt hem en massa gott att äta på. Sitter just nu och gnager på en tunnbrödmacka med gravad lax och efter den vankas en smarrig krämbulle. Jag hoppas du läser detta Robin! Själv jobbar jag imorgon och satsar på en tidig kväll ikväll.

Men! Betapetet som skulle rädda min ensamhet ligger nere! Hur kan det bara få hända på en fredag? Usch.

Jaja, imorgon jobbar jag som sagt. Jobbar fram till 16 och på kvällen är vi bjudna på middag hos Nora (hos hennes föräldrar) eftersom hon fyller år på söndag (som jag också gör, ehe). Blir nog trevligt! På tal om väninnor så var jag på visit hos Mikaela idag, hon bodde i ett fint hus och hade en söt bebis :) Jag bjöds på en mycket god lunch också, inte att förglömma. Var väldigt kul att träffas, jag har saknat henne sen jag slutade jobba på flyget.

Nu hör jag två som kivas om ett jätteben i sovrummet. Could it be the brown boys?

Kommentera

Publiceras ej