Fritagning

0kommentarer

Godmorgon!

Tänkte vara duktig och mocka innan jobbet idag, en får se hur det blir med det.. det var ganska varmt och skönt här inomhus..

Han vet inte om det än men idag kommer Mikkis befriare! Han kommer att kasta sig in i bilen and never look back. Nä, faktum är att han verkat ganska nöjd med tillvaron de senaste dagarna men gammelgubben måste nog hem och vila upp sig lite i den trygga pensionärsvrån.. Dessutom har det gjorts ett enormt framsteg dessa tio dagar! Mikki har insett att vi inte har någon morgontidning i det här hushållet, vilket för mig innebär några timmars extra sömn om jag så vill. Synd bara att det inte lär hålla i sig till nästa visit.

Ikväll blir det bowling och mat med jobbet, blir nog kul! Nu ska jag skära upp min fudge som jag gjorde igår och sedan gå ut och mocka. Eventuellt.

Befria maaaj!

Kommentera

Publiceras ej