Jag var oskyldig

1kommentarer

Hoj!

Vilken torsdag. Började med osämja i huset. Jag var oskyldig. Kom till jobbet och fick rida fina lilla guling, vilken liten stjärna han är! Jag och Jenny red markarbeteslektion för Kerstin och det var hur kul som helst. Svettigt men kul! Sedan flöt min kortdag på med mycket jobb och mer blir det i möran.

När jag kom hem skyndade jag mig ut på en promenad med Ä. Vill inte rida på henne med en framsko borta så det fick bli en liten tur längs vägen eftersom hon fortfarande är rätt tjock i sina bakben. När jag kom in hade Robin lagat jättegod middag och tänt ljus på bordet! Mys.

Nu ska jag ut och mocka, ha ne hej!

Halvt bortregnad Älva på promenad

1 kommentarer

Ingrid - Tävlingar igång!

30 Oct 2011 10:58

Trist med osämja, men det låter som att dagen blev bättre sen :)



Vad roligt att du är med och tävlar hos mej!

Var gärna med i min andra tävling som är igång ifall du inte redan deltar i den :) Lycka till! Kram, Ingrid



http://p0llys.blogg.se/category/mina-tavlingar.html



Psst, håll utkik! För idag kommer en ny härlig tävling för alla smyckesälskare ;)



Kommentera

Publiceras ej