Ett missförstånd? Don´t think so..

0kommentarer

Hej.

Äntligen lite slappartid! Ligger och myser med pastillen Rill och sköldpaddan Mio. Eller Snackel-Jack och Snaggel-Paff, som dom också kallas. Har haft en bra dag på jobbet men morgondagen blir kanske ännu bättre, då står det hoppning/markarbete på schemat för instruktörerna! Det var ju ett år sedan, i runda slängar, som jag tog mig över en bom så det kan bli spännande.

Jag har precis skickat Robin på Ica i Sävar för att köpa blockchoklad. Han hade nämligen ätit upp all choklad som jag skulle baka med! Inte okej. Han hävdar att det hela rör sig om ett missförstånd men den här gången kom han inte undan. Det var två chokladkakor för bövelen!

Just nu hoppas jag att någon kan ge mig styrkan att gå ut i stallet och slå på en tappsko..

Therese: Jag ger pås-risotton godkänt. Smakade helt ok men var inte så krämig som en hemlagad kan vara (om någon annan än jag lagat den dvs..)!

Kommentera

Publiceras ej