Hallå!

0kommentarer

Hallå!

Jag gjorde ett försök till att blogga igår efter en lång dag men internet var inte med på noterna. Jag jobbade i alla fall till 16 och skyndade mig hem för en blixtdusch. Robin hade för första gången fixat stallet åt mig (mockat, fyllt mat och vatten) och han fick helt klart godkänt. Jag sminkade mig på 3 sekunder, max, och sedan åkte vi in till stan igen. Det bjöds på middag hos familjen Fällman/Killander nämligen, Nora och jag fyller ju år på samma dag. Det var i alla fall jättetrevligt, supergod mat och trevligt folk. Jag knep några glas vin dessutom. Det blev en sen kväll eftersom jag tog in pållarna när vi kom hem samt städade inför idag, men vad gör man inte för en lit´n sovmorgon!

Just nu ligger jag och tar igen mig lite. Har haft finfrämmande idag! Mina föräldrar, syskon, mormor och Lennart, Sonja och barnen samt Robins föräldrar har varit här. Jag bakade en päronpaj med valnötter imorse, resten av allt gott fika hade besökarna med sig. Lyx! I förmiddags stod det dessutom en sjukt god tårta på bron och två små paket från familjen Nilsson. Jag har fått helt sjukt fina presenter från allihopa, jag måste ha varit väldigt snäll i år!

Ikväll vankas det spelkväll och imorgon får vi besök av Nora och Oskar, jag är ledig ju imorgon och det känns verkligen hur skönt som helst. Sedan jobbar jag tisdag-fredag och är ledig nästa helg, helt ok!

Tusen tack till alla som grattat mig på olika vis!

Kommentera

Publiceras ej