En visselpipa på sin höjd

0kommentarer

Hej.

Luften har gått ur mig.

Blev ett långpass på jobbet idag, tog på mig en extra lektion och lite annat så jag var hemma först halv sju. Dock är det nästan alltid kul på jobbet, tiden går oftast fort! Förutom stalltjänsten och mina vanliga lektioner har jag agerat klipphjälp, skrittat ut med Sando, slängt iväg några mail och förberett fredagens teorilektioner idag.

Sen jag kom hem har jag hunnit småstäda lite och slänga in en tvätt i maskinen. Nu ska jag ta mig samman och gå ut och fixa klart stallet samt ta in de små djuren (kändes nästan tidigt att ta in nu snart men jag orkar nog inte masa mig ut igen senare), sedan ska jag sova gott (kanske till en film)! Inleder morgondagens arbetspass med att rida Gulis, det blir nog fantastiskt kul om han är lika fin som han var förra veckan!

Hittade förövrigt denna typ av konversation på face:
Robin Lundgren (status): Idag har jag varit nära döden. Stötte på en älg med kalv i skogen. Tur att Nima skrämde iväg dem.. måste investera i ett vapen till nästa gång..
Fetaste Ågren (kommentar): Jag tror att Johanna kommer att tillåta en visselpipa på sin höjd..

En annan konversation som ägt rum idag:
Jag (i telefon): Hej, jag blir sen hem. Jag jobbar över en stund idag.
Robin: Ok. Bra!

Va? Bra?! Vad hade han i kikarn undrar jag.

Vad har M i sin kikare?


Kommentera

Publiceras ej