En fantastisk upptäckt

0kommentarer

Hej!

Jag ligger och myser i soffan efter en stor portion glass med kolasås. Jag gillar att blogga i vågrät position helt enkelt!

Jag har som sagt haft tre intensiva men roliga dagar. Idag sov jag ut ordentligt, gick en promenad med vovvarna i det fina vädret, tog ut Simpan på en sväng och mockade en box, sedan tog energin slut och jag var tvungen att gå in för att äta den där glassen. Nu tar jag en söndagslutare och sedan ska jag åka ut till hippo för att ha dressyrträning. Jag får mocka den andra boxen innan jag tar in ikväll. Förhoppningsvis blir det någon form av söndagsmys ikväll, typ popcorn och en film. Jag gjorde ju en fantastisk upptäckt på willys igår - popcornkrydda!

Nu väntar två lediga dagar, grymt! Helst vill jag bara vara hemma, städa, rida, elda i vedspisen och mysa i höstmörkret.

Kommentera

Publiceras ej