Det ena och det andra

0kommentarer

Goddag.

Jag sov oslögt länge idag igen och är ganska säker på att det beror på den förkylning som smugit fram. Sen varför ingen väcker mig när klockan börjar passera 11-snåret kan man ju också diskutera (då syftar jag både på sambon och hundarna). Nä, jag är glad att de låter mig sova ut ibland :) Perfekt timing med denna förkylning dock, jag tar det hellre lite lugnt dessa två dagar så att jag kan jobba på onsdag än att jag måste vara hemma från jobbet och kurera mig.

Idag tog vi en tur till staden. Det blev pizza till lunch och så lite nödvändig shopping. Nu ska jag ut i höstkylan och fixa stallet för idag, blir ingen ridning för latmasken (mig) idag. Sedan ska vi bädda ner oss och titta på filmen som aldrig blev sedd igår!

Nöjd in the car. Gillar när vi samåker i forden, då slipper jag köra..


Hittade denna glassiga ring i väskan när jag underhöll mig med annat än bilkörning under resan in till stan. Att hitta gamla bortglömda ting är nästan lika kul som att köpa nya.


Samme snygge man som precis nyss försökte dansa tryckare med mig i köket medans majskolvarna kokade. Denna bild är tagen på pizzerian där jag drack något så spännande som blåbärssoda! Kan rekommenderas.

Kommentera

Publiceras ej