Yllefilt

0kommentarer

Hoj.

Det är en extremt frusen Dala som skriver. Jag har slagit på elpatronen (på låg värme) nu ikväll, får väl se hur länge jag lyckas mygla innan Robin upptäcker det. Skulle ha varit mysigt att elda i pannan men vi ska få en kontroll av skorstenen innan vi kör igång med eldningen så det får vänta. Nu ligger jag under en yllefilt och slänger ena ögat på datorn och det andra på "Games of thrones" (tror jag att det heter).

Mitt traderafynd visade sig vara en besvikelse, hade traderat hem ett par snygga och sköna ridbyxor men de var alldeles för stora! Den som är intresserad av ett par Pikeur storlek 38 (stora i storleken) kan ju hojta till..

Jag har jobbat några timmar och varit ute på en lång skrittrunda med Sonja. Simpan var rätt nöjd efteråt. Nu ser jag fram emot att snart krypa ner i en nybäddad säng!

Kommentera

Publiceras ej