Hej alla partyprissar

1kommentarer

Hej alla partyprissar.

Jag är tidigt i säng denna lördag. Har jobbat 8-16, gjorde sedan stallet, åt middag och tog en promenadtur med Simzon. Gick sedan över till Sonja och tryckte lite obligatoriskt lördagssnask samt förfärades över tvutbudet ännu en gång.

Igår hade jag en bra dag på jobbet och avrundade dagen med spel hos grannarna. Jag har förövrigt glömt att skriva något om min och Idas Timrå-tripp. Vi var hos PH-vet med Idas häst och en travhäst på undersökning och behandling. Det var mycket intressant då veterinären verkligen tog sig tid att förklara allt han gjorde och såg, jag tror vi båda lämnade kliniken lite klokare än innan. Det ska bli spännande att höra Idas utlåtande efter några veckors ridning på lille Sigge! Vi kunde även konstatera att vi umgåtts 2 gånger under 2012 och båda gångerna i Sundsvall.. vad nu det ska betyda.

Jobb i morgon igen gott folk, och sedan middag hos mamma (den inkluderar en barnhämtning).

Godnatt!

1 kommentarer

Pappa o Mikki

29 Apr 2012 08:06

Skall du hämta Frida?

Kommentera

Publiceras ej