Roligt ska vi ha

1kommentarer

God afton.

Vissa har varit på dejt och vissa har sitt på det torra.

Jag har haft en bra dag på jobbet men åt tyvärr lite för många pepparkakor för att det ska vara ok. Vi har dock drabbats av ett litet bakslag som jag hoppas reder ut sig så fort som möjligt.

Skulle handla ägg på vägen hem från jobbet och stannade till på Willys, kom ut med två stora kassar mat - men inga ägg. Det blev en god middag dock. Har ägnat kvällen åt min stora pappershög, bananglass och hundmys. Nu är det läggdags! Ska mysa in mig hos R och se slutet på en jobbig film.

Avslutar med ett citat från mormor: "Roligt ska vi ha, men vi ska aldrig gift oss."
<3

1 kommentarer

Ida

05 Apr 2012 21:39

Gah! Skräms inte sådär. Jag hoppas innerligt att bakslaget inte har med karantänen att göra.

Kommentera

Publiceras ej