Fullt upp!

0kommentarer

Hej!
 
Jag har haft fullt upp i veckan med båda roliga och mindre roliga aktiviteter. Flytten är som sagt avklarad sånär som på hästgrejerna som är kvar i gamla stallet. I helgen åkte jag ner och hämtade Älvan tillsammans med R. En lång men supertrevlig tripp och så mysigt att få hem min dräktiga snuttis. Nu står hon i Brån på bete och gottar sig med ett gäng unghästar och en annan blivande mamma. Jag hade hyrt en horsecombi för att Älvan skulle få åka bra och jag är helt frälst, jag måste bara ha en sån i framtiden.
 
Denna vecka har börjat bra! Jobbar alla vardagar men har spenderat kvällarna på olika vis. Igår hade jag besök av mina fantastiska gamla klasskompisar Linda, Linnea och Emelia. Väldigt trevligt! Och helt galet vad många historier som var oberättade. Har lovat att hälsa på i Göteborg i höst, får se om det går att hålla. Ikväll har jag varit och dressyrat med Zmajsan samt haft besök av Sofia. Jag har introducerat min nya mellanmålslast för henne men ännu är den hemlig för allmänheten..
 
Nu börjar det bli sovdags! Har ridit 5 hästar idag, det känns i gammkröppa.
 
Min fina Ä som pustar ut i stallet efter en lång åktur
 

Kommentera

Publiceras ej