Jag och sprätten

0kommentarer

Hej!
 
Jag har haft en kort men bra helg. I går firade vi lilla söta mormor som fyllde 80! Jag fick en helt magisk liten vegetarisk smörgåstårta och så spelades det finns i sjön. Det allra bästa med min släkt är att allt umgänge alltid är så prestigelöst, love it.
 
Igår kväll blev det sedan utgång, typ den andra i Umeå för mig denna sommar. Det var kul. Jag och Sofia vinglade hemåt vid 5-tiden efter en liten koskenkorva på Haga precis som på den gamla goda tiden. Vi vaknade sedan vid 13, åt en pizza och möglade. Åkte till stallet senare på kvällen och tog en lugn tur i skogen på fina Z. Åkte sedan vidare till Morbyn och hämtade lite post på vift, fick fika och blev kvar till 23.
 
Nu har jag precis hängt upp mitt nya duschdraperi som är barbierosa, jag vet inte vad som flög i mig men jag gillar det. Jobb imorgon men jag har sovmorgon!
 
Jag och sprätten som alltid livar upp en förfest

Kommentera

Publiceras ej