Que Pasa

1kommentarer

Yo!
 
Que pasa? Jag är ledig idag och det känns så himla skönt! Visserligen får jag inte glömma bort att jag även är student nu, så helt ledig blir jag väl aldrig. Jag ska ägna min lediga dag åt att fixa i lägenheten och kanske ta en joggingtur. Mamma kommer hit på lunch och ikväll är det studygruop (Sofia kommer hit med sitt plugg). Love it!
 
Igår kväll hade jag Kerstins lektioner och det var superkul, ffa de två sista specialgrupperna. Så glada och positiva elever. Jag ska själv rida i en av dem under hösten för att få träna extra (pga utbildningen) men det kommer inte bli av förrän först v.37 för nästa vecka kommer jag att befinna mig i Skara hela veckan.
 
Nu ska jag påbörja en jakt på en fin taklampa till mitt lilla sovrum, någon som har en att sälja?

1 kommentarer

Pappa o Mikki

28 Aug 2012 13:43

Synd att vi inte har någon. För det skulle sitta fint att få in lite pengar ;-D

Kommentera

Publiceras ej