Rillimys

0kommentarer

Hej.
 
Igår var en intensiv dag. Jag började med att inviga den allmänna tvättstugan med skräckblandad förtjusning, jag har ju haft egen tvättmaskin de senaste 4 åren så det var inte helt bekvämt men samtidigt rätt trevligt då jag fick mycket gjort på grund av tidsbegränsningen. När jag ändå var inne i stimmet fortsatte jag med städning och liknande bestyr samt hann med 2 hundpromenader innan jobbet.
 
I skrivande stund ligger jag fortfarande i sängen och trycker, det är Rillimys deluxe som gäller denna morgon. Jag har hunnit pyssla alldeles för lite med mina små bruningar de senaste veckorna. Snart ska vi ut på en promenad i solen och sedan blir det lunch i stan för mig med Linnet och Emmet. Börjar jobba 14 idag men jobbar bara några timmar.
 
Måste bara dokumentera nattens dröm också! Jag kommer så sällan ihåg mina drömmar. Jag drömde i alla fall att jag var gravid men hade ingen aning med vem eller när jag skulle föda (men magen var stor), det var otroligt frustrerande :)
 
Min lilla knatte

Kommentera

Publiceras ej