Styra hem Ä

0kommentarer

Hoho!
 
Nu är jag förflyttad från Morbyn till Berghem. Jag trivs bra men huuu vad jag kommer sakna Moris! Det här har varit en galen vecka och jag har knappt hunnit med att sova. I går hade jag min första kväll utan flyttbestyr men då åkte jag och red istället för att ligga hemma som en sill (som kroppen ville). Inget jag ångrar dock då hästen var kanonfin!
 
Jag har haft dagridläger tillsammans med Stina hela veckan och det har varit riktigt mysigt, nu hoppas vi bara på fler deltagare nästa år!
 
Nu ligger jag horisontellt och bloggar efter att ha vräkt i mig en halv liter yoghurt med hackade valnötter till middag. Det var det mest avancerade jag kunde ta mig för! Har självklart gått en promenad med vovvarna också. Jag är nöjd över mig själv att det blev en 45-minutare trots min trötthet, självdiciplin på ganska hög nivå. Jag ska försöka komma i säng tidigt ikväll men först ska jag hämta upp en transportnyckel samt lämna hundarna hos deras morfar Stena, imorgon styrs det nämligen ner till Örebro för att hämta hem min fina Älva!

Kommentera

Publiceras ej