Ett litet svart snoppljus

1kommentarer

Men hej.

Har precis kommit hem till byn och kunde ta in hästarna i sina mockade boxar. Simzon var motionerad och klar. Jag hade nästan glömt hur bra det var att ha en medryttare.. hoppas nu att denna vill stanna!

Jag har varit hos mamma och jäst, vi lagade en supergod lasagne med lax och så fick jag en liten souvenir från Kanarieöarna för så går traditionen i vår familj. Jag kan dock skatta mig lycklig som fick en fin souvenir! Saker jag givit min syster från utlandet: en prickig slöja med solskärm, kortlek med bulgariska såpastjärnor, ett litet svart snoppljus mm.

På tal om mamma så har jag i alla fall tagit bort inlägget med bilden där Robin sitter och spelar gitarr på toaletten. Jag gillar bilden men mamma har nu orerat om hur hemskt det är att jag lägger ut sådana bilder, de kan komma i fel händer (?) osv.. Jag gillar inte att trotsa min mor så nu är den borta.

På vägen hem handlade jag kardemumma så nu blir det kvällsbak för jag är lite för uppe i varv för att kunna gå och lägga mig. Hoj!

1 kommentarer

Janna

23 Feb 2012 08:59

Kan med stolthet i rösten erkänna att jag har kvar kortleken och snoppljuset! Fast min var orange med lysande rött ollon.

Kommentera

Publiceras ej