Rättan dag

0kommentarer

Man kan nog påstå att jag lyckades bli ledig på precis rättan dag! Fy fasen för denna kyla. Alla pratar om den och jag själv vill ju gärna inte vara sämre. Det här är en sådan ovanlig dag när jag känner för att inte göra någonting speciellt faktiskt, trots att det är fredag. Kanske är det så att både bil och förkylning tagit musten ur mig, jag vet inte.

Jag har i alla fall lyckats gå en 20 minuters promenad med hundarna. Jag ska givetvis göra stallet också men det är ju ingen stress med det, dock ska hästarna få komma in lite tidigare idag och så ska de arma benen ses om. Jag har varit nere på byn och handlat mera kompresser samt sårtvätt. Och lite fredagschips.. hihihihi.

Imorgon jobbar jag dock och jag har tjatat mig till att få ta Robins bil, gud vet hur det kommer att gå annars. Den röda faran har hänt länge och dinglat på dödens kant nu..

Är även inbjuden till Marlene imorgon kväll eftersom hon fyller 30 i helgen och jag vill verkligen fara dit för det var så länge sedan jag träffade Braxsele och Vännäsbyborna men jag vet ännu inte hur själva färden ska gå till. Jag får grubbla vidare. Och förövrigt även krya på mig.

Kommentera

Publiceras ej