Robin har flyttat

0kommentarer

God söndag.

Jag har precis kommit in från en snöig promenad med hundarna och passade på att ringa lilla mor medans jag hade mottagning. Hon är precis hemkommen från utlandsresa men tyvärr hade hon inte tid att ge någon recension, det får vänta till onsdag då jag nog droppar in på kylis efter jobbet.

Idag har Robin flyttat.

Men bara upp på övervåningen, haha. Han har tagit hippie/öl-rummet och gjort det till ett datarum så nu ser man väl aldrig till honom något mer. Jag kan inte neka till att det blev mycket mysigare i vardagsrummet utan all lan-utrustning och äntligen har jag fått tillbaka mitt fina skrivbord! Nu ska jag nog göra om det hörnet av vardagsrummet till en bokhörna..

Nu ska jag sätta mig och planera lite inför morgondagens kurs som jag har tillsammans med Maria. Det där ridhuset som jag önskar mig skulle förövrigt sitta fint en dag som denna!

Kommentera

Publiceras ej