Royalist javisst

0kommentarer

Godkväll.

Det bidde en sen kväll, var hemma från jobbet strax innan 23 och eftersom jag måste byta om och sanera mig själv innan jag kan gå ut i vårt egna stall var hästarna inte inne och nattade förrän 24. Efter det var jag tvungen att äta en skål med popcorn, som om det inte vore nog med alla godsaker som det bjudits på under dagen idag! Jenny hade bakat en massa gott och så fick jag en bagerisemla också.

Eftersom jag tydligen är royalist nu (grannarna har trott det sedan de råkade se en gammal julklapp från Sofia - en bok om det svenska kungahuset) så har jag ju även tvingat mig själv till att googla om Victorias förlossning (jag gillar rent allmänt att läsa om förlossningar) och försökt att komma ifatt med informationen. Utan facebook hade jag lätt missat prinsessans födelse.

Nu måste jag dock sova och därmed basta, har massor på kalendern imorgon trots att jag är ledig!

Kommentera

Publiceras ej