18 - MIN FAVORITFÖDELSEDAG

0kommentarer

Jag avrundar kvällen med ett inlägg i serien "om mig", det var länge sedan jag skrev något där..

Dagens ämne är då alltså - min favoritfödelsedag. Jag är tråkig men jag tror inte att jag kan välja någon. Jag är övertygad om att de var fantastiska allihopa när jag var ett litet kid även om jag inte riktigt minns. Även på senare år har jag bara fina födelsedagsminnen. Den födelsedag som jag blev överraskad med en kryssning plockar väl iofs ett litet extrapoäng! Och en annan kan jag faktiskt styra ut ur matchen, nämligen den då Tom Engman påpekade att jag gått upp i vikt.

Hursomhelst så passar det väl bra med några små bilder från min senaste fina födelsedag!

Min underbara lillebror och den fina tårtan som Sonja hade bakat <3


Älskade familj och släkt! Och min ko-tavla <3


Hihihihi.. FACE


Kommentera

Publiceras ej