Ang the tranny

4kommentarer

Alltså VA! Hur kan ingen ha kommenterat bilden i det senaste inlägget? Jag har klickat upp den framför ygena säkert 10 ggr och gapskrattat rätt ut varje gång. Beror det kanske på att jag som vanligt är sist i umgängeskretsen att upptäcka den? Alla har redan sett den? Så som jag alltid är sist med allt på nätet.. youtube, skype, facebook..

Nä men seriöst. Jag är irriterad på speciellt dig Frida! Du borde ha kopierat över bilden till en tygväska vid det här laget! Och pappa, du borde ha kommenterat något obekvämt som "Usch" om saker och ting hade varit som vanligt. Mystiskt..

4 kommentarer

Anonym

25 Jan 2012 22:27

Ja precis, usch! Inga såna bilder, säger mamma.

Elin

25 Jan 2012 22:41

HahahaHA jag såg den för ett par dagar sedan och har skrattat sedan dess!

Honanna

26 Jan 2012 02:12

Jag har sett den och den dödar mig varje gång!

Pappa o Mikki.

26 Jan 2012 09:02

Orkade inte kommentera denna hemska bild.

Kommentera

Publiceras ej