Bra eller Anus

1kommentarer

Godkväll/natt.

Jag tänkte avrunda den här torsdagen med en personlig Bra eller Anus. Stay tuned.


Bra just nu

- Torktumlaren. Aldrig någonsin har jag insett dess värde som jag gör nu. I ett hushåll med 3 hundar är den ovärderlig eftersom den samlar upp allt hår som inte försvunnit i tvätten. Vilket är en hel del.

- Rena sängkläder. Få saker är väl så tillfredsställande som att sjunka ner i nya fräscha sängkläder. Helst om de är i satin och i smårandigt mönster.

- Vin. Rött, vitt, mousserande.. you name it - I want it.

- Popcornkrydda från Willys. Tre små påsar god krydda för en tia! Det är ett rån.

Anus just nu

- Snö och kyla. Efter att min bil ännu en gång suttit fast i en snödriva basunerar jag nu ut att det är dags för sommar. Julen är ändå över och dessutom är jag helt seriöst allergisk mot plagget "mössa".

- Dålig hy. Punkt.

- Min våg. Den verkar visa fel. Enligt mina egna beräkningar bör jag väga en sisådär 5 kg mindre.

- Anus. Eftersom det är ett riktigt olustigt ord.

1 kommentarer

Pappa o Mikki.

20 Jan 2012 11:26

Säkert 5 kilo vin som ligger på vågen. Inte bra.

Kommentera

Publiceras ej