Don´t hate me

0kommentarer

Godafton.

Jag ligger nerbäddad med laptopen och spelar en spindelharpa. Det är jättekallt i huset, jag har bäddat in Mio i en filt (han har spansk päls!) och mig själv i täcke + filt. Jag har dessutom en värmande Rilla under täcket. Robin är på nördaktivitet så jag får sova själv i denna kyla.. ytterst nedrigt.

Annars har jag haft en skön dag! Jag klev upp ur sängen vid 12 (fygarns), åt en stadig brunch och gick sedan ut och gjorde stallet. Efter det for jag ut och red en sväng i djupsnön, det blåste kallt men var härligt ändå. Det var ett sånt där typiskt ridscenario (för mig): det börjar med att jag går och gruvar mig för allt möjligt och är allmänt opepp, typ kyla, att göra iordning hästen, timmerbilar.. sedan när jag väl sitter på hästryggen är allt frid och fröjd. Jag kände mig jättebusig idag och Simzon också, vi hade helst velat ta en galen galopptur idag men han hade för höga styltor för att jag skulle våga.

Kvällen har spenderats på Allstar i goda arbetskamraters sällskap. Det blev en trerätters så jag mådde faktiskt lite illa på vägen hem, haha. Men nu så här undet täcket känner jag mig bara mätt och belåten.

Don´t hate me men nu måste jag kolla vad Hugo Rosas haft för sig idag..

Kommentera

Publiceras ej