Helcrazy

1kommentarer

Åh hu vart ska jag börja..

Jag väntade förgäves på Lannis i morse som hade försovit sig. Jag for ut och red i min onepiece som tröst. Sedan åkte jag in till stan och mötte upp systrarna Sehlin.. på grund av tyngden som blev i bilen när de två satte sig i den så fick jag tyvärr punktering på ett bakdäck. Vi fick byta bil och fullföljde sedan vansinnesshoppingen. Vi har länsat Expo, Boom, Rusta, Jysk.. jag har inte ens orkat packa upp alla inköp än.

Efter shoppingen bytte Sofia mitt trasiga däck mot mitt futtiga lilla fula reservdäck som jag nu kuskar runt med, 50 km i timmen.

Nu måste jag baka något i all hast eftersom pappa kommer på visit i morgon och kräver fika. Lannis ska göra ett nytt försök i morgon också så vi får se hur det hela fortlöper. Tur att jag köpte både muffinsformar och en bakform idag..

Nu ska jag återgå till min städning. Man vill ju inte plocka fram alla sina inredningsfynd om det inte är nystädat. Det vore ju helcrazy!

1 kommentarer

Pappa o Mikki

31 Jan 2012 09:57

Du skall inte rida i Onepiecen. Onepiecen är för innomhus mys.

Kommentera

Publiceras ej