Jag ligger och trycker

2kommentarer

Hej svej.

Jag ligger och trycker under min morgonrock och gruvar mig för att gå åt. Jag gruvar mig även för morgondagen, då jag återigen ska köra helvetetsvägen till jobbet. Seriöst, i morse var det inte långt till tårarna. Först och främst såg jag ingenting och fick krypa i 30 stora delar var vägen, och när jag sedan stannade på en parkeringsficka för att rengöra vindrutetorkarna i ett desperat försök så körde jag fast.

Tack vare morgonen blev det en stressig dag på jobbet. Jag kom sent, hann knappt fika innan kursen drog igång, sedan hängde sig alla kontorets datorer så det var med nöd och näppe som vi fick utskrivet allt teorimaterial i tid. Vi var sedan tre som tog in hästarna i snöstormen, det tog utan att överdriva 45 minuter innan alla var inne och allt var under kontroll. När klockan var 15.50 och jag och Stina hade haft sammanlagt 10 minuters rast under hela dagen så insåg vi även att vi hade tagit på oss hästar att rida idag.. clever!

Nu har Sofia ringt också.. usch..

2 kommentarer

Jenny

02 Jan 2012 21:20

Låter som om ni har lite att göra.......

Pappa o Mikki.

02 Jan 2012 23:30

Det är dom jobbiga dagarna som gör att man gläds så mycket mer åt dom bra.

Kommentera

Publiceras ej