Puuuus

0kommentarer

Hej.

Jag har haft en riktigt dålig dag trots att jag bara gjort trevliga saker. Hästarna är motinerade, vi gick till affären och tillbaka med hundarna och lagade sedan en god middag. Men mitt humör har varit fruktansvärt dåligt och jag har tokgråtit två gånger utan att egentligen ha en anledning. THATS IT, säger jag bara.. imorgon ringer jag till VC och ber dem plocka ut Pstaven illa kvickt annars gör jag det med en osthyvel. Tyvärr är de inte speciellt snabba på min vårdcentral.. jag ringde för ett tag sedan och trodde att jag hade cancer, då fick jag en tid 2 månader bort.

Nu ikväll har pappa och Mikkis varit här. Mikki fick sina klor klippta och jag fick min julklapp av pappa, en helt fantastisk onepiece från piece of norway! Jag önskar att jag aldrig behövt kliva ur den! Tyvärr kommer det ske redan ikväll eftersom jag måste duscha. Det blir en tidig kväll förövrigt, börjar 7 imorgon.

Pus.

Kommentera

Publiceras ej