Spelat ett spratt

1kommentarer

Hej hej.

Jag har inte varit tillgänglig här på bloggen på ett tag eftersom blogg.se valde att spela mig ett spratt. Jag vill helst inte prata om det så mycket men de hade i alla fall gjort om startsidan till någon olustig modesida där jag inte kunde logga in.

Det får bli en kort resumé av kvällen. Den började med middag på Café Göteborg med BK, sedan bio med Sofia där vi smygdregglade ikapp till Persbrandt. Man kan ju bara konstatera att den människan bara blir snyggare och snyggare med åren. Filmen var förövrigt oerhört spännande! Efter bion fastnade jag ett par timmar i Sofias soffa men nu är jag då alltså hemma igen, 03.19 är klockan i skrivande stund och snart kommer hovslagarn.

Tog in hästarna för en stund sedan och upptäckte att Älvan är lymfangittjock i ett bakben. Pust.

1 kommentarer

Pappa o Mikki.

29 Jan 2012 16:48

Lymfangit är det nog som jag har i mitt högra knä ;-)

Kommentera

Publiceras ej