Tacotisdag

0kommentarer

Hallå.

Jag började dagen med ett litet städrejs, hann inte förebereda huset för pappas ankomst färdigt igår kväll. Eller hann och hann, jag fastnade på tradera i en jakt efter nya köksgardiner.

Lannis har ridit på Simzon idag men tyvärr glömde jag i tumultet bort att fota! Men det gick bra för honom, S var snäll och foglig om än något förvirrad. Ibland är han fin den där S!

Pappa kom på besök och jag bjöd på hastigt ihopslängda muffins som kanske hade blivit något bättre om jag inte börjat experimentera med minimaschmallows. Igen. Än så länge är det endast i Malins julklappsfudge som de lämpat sig riktigt bra. Pappa tog med sig mitt trasiga däck när han åkte <3

Nu sitter jag och Robbis framför teven och smälter vår tacosmiddag. YES YOU HEARD ME! Vi har en fungerande television igen. Det känns väldigt ovant eftersom vår tvbox inte fungerat sedan förra våren. Jag har faktiskt inte saknat tvn alls men nu känns det trevligt att ha den tillbaka.

Ska snart ut och natta pållarna sedan blir det nog en tidig kväll.

Kommentera

Publiceras ej