Rubriklös

0kommentarer

Hej!

En sten har fallit från mina bananbröst. Jag har nämligen äntligen tagit mig i kragen och skickat in bilder på mina operationsärr till försäkringsbolaget. Kanske kanske kan jag få en liten pening där om jag har riktigt tur.

Jag har haft en bra dag idag. Hann med rätt mycket på jobbet, åkte sedan och postade viktig post (ännu en sten som föll) samt handlade massa gott. Redan på affären började jag crava efter sockerkaka så efter middagen blev jag tvungen att baka en som dessutom blev riktigt lyckad! Tror inte att jag provat baka sockerkaka förr faktiskt, konstigt nog.

Det blev ingen ridning idag (vi har nästintill istid här ute) så pållarna fick komma in och bli nattade vid elva, mysdjuren. Nu är det dags att natta mig själv! Klockan är mycket men jag lyckades självklart somna en stund medans kakan gräddades så jag är inte jättetrött nu tyvärr. Dock börjar jag inte förrän 11 imorgon så det är gött.

Förövrigt händer det mycket spännande nu inom den närmsta framtiden! Dressyrlinic och roliga fester bland annat, yey. I februari vankas det återträff (högstadiet) om jag bara får ledigt från jobbet den helgen. I sure hope.

Godnatt!

Jag med min älskling. Och Akilles.


Lika söt som sockerkakan

Kommentera

Publiceras ej