Ohoj!

0kommentarer

Hej.

Jag ligger här hemma och myser i min Onepiece (jag tror för övrigt att jag måste döpa den till något, känns så opersonligt att bara kalla den för OnepieceN). Rilla ligger också här och knaprar morot. Mio är också på plats, stoltserandes med sin bästhet.

(Paus i bloggandet för att krama Mio.. som luktar popcorn)

Jag och grabbarna har varit till stan och promenerat i 120skogen tillsammans med Andreau (franskt uttal), efter det gjorde vi klart stallet här hemma så nu är det bara en ridtur kvar på dagens schema. Jag hoppas kunna sammanstråla min ridtur med Robins hundpromenad för jag har ingen lust att bege mig ensam ut i vintermörkret här.

Ikväll blir det förhoppningsvis en tidig kväll då jag börjar 7 i morgon. Jag önskar att jag inte var en sådan inbiten kvällsmänniska.

Gammal bild på mitt popcorn

Kommentera

Publiceras ej