Fy vale

0kommentarer

HEJ

Fy vale vad trött jag är. Jag kom hem från jobbet vid 21, gick ut i stallet och mockade och fick inte i mig middag förrän klockan slagit 22. Nu har vi dock ätit Robins hemlagade pizza och druckit ett glas vin. Sånt som vanligt folk gör på fredagkvällar..

Idag var i alla fall en sådan dag som jag gav 110 % på mina lektioner. Jag tror att jag ömsom pratade ömsom skrek konstant i tre timmar vilket gav mig en lätt huvudvärk. Idag var det min ponny 5a som briljerade i hoppningen, superkul! Att hålla hopplektioner gör mig ofta väldigt upprymd, haha. Det är väl även dags för mig själv att ta tag i den förbenade hoppningen någon gång. Det är lätt att se vad andra gör för fel men själv är jag för tillfället lika ringrostig som.. ja, you tell me. Bra är det inte i alla fall.

Vad händer i helgen gott folk? Själv planerar jag en lugn helg med massa mys. Jag har en liten brun 32 cm hög kille med huvudet på min högra axel som saknat matte hela dagen. LOVE.

Kommentera

Publiceras ej