Gubben i lådan

0kommentarer

Hallå.

Haha. Först nu såg jag att även Rill fanns med på bilden som jag lade upp i morse, hemlig i bakgrunden som en liten "gubben i lådan".

Jag har återkommit från jobbet och överraskade min karl med att ha diskat, eldat och lagat mat på ungefär samma tid som han varit på bolaget. Om han blev så överraskad vet jag dock tyvärr ej..

Nu är Mio här i skrivande stund och superpockar på min uppmärksamhet. Vi ska strax ut och fixa stallet, jag ska även longera den stora bruna och prova mina nya fina inspänningstyglar som jag precis köpt på Granngården. Det blev en liten spontanshopping på Granngården efter jobbet nämligen.. Inspänningstyglar, ett gäng olika hundben, hundgodis, nosludd till hackamoret och saltstenar.

See you when you get there

Kommentera

Publiceras ej