Flaxman

0kommentarer

Hallå.
 
Jag är en tom person.
 
Jag har nu en dag kvar på min mördarperiod, sedan är jag ledig en vecka. Då vankas flytt in till stan bland annat MEN ledigheten inleds med en hotellweekend tillsammans med Mallis på främmande ort, jag längtar! Jag ska dricka såååå många drinkar.. och sedan gymma bort spritfetman i hotellets lyxiga gym. YEY!
 
Nu sitter jag och jäser, borde göra ngt vettigt men det tar emot. Har fått lite hjälp med bilen precis, får se om det leder vidare efter morgondagen (den läker olja).
 
Från dagen kan jag i alla fall bjuda på en bild på lille Flaxman. Världens underbaraste ponny, jag kan inte besöka betet utan att krama honom ordentligt. En dag var han borta och då rådde fullständig panik i mitt huvud! Som tur var dök han upp ur en typ av dike/sänka längst bort i hagen. Det är något jag kommer att sakna ända till nästa år - hälsa på ridskolehästarna på betet <3 För när jag kommer åter till jobbet är di hemma på hippo igen!
 
 

Kommentera

Publiceras ej