Flöjt

1kommentarer

Hej!

Några timmars sovmorgon, en hundpromenad och en frukost bestående av ostpaj från mami är ingen dålig start på en fredag! Det börjar dra ihop sig mot sommaruppehåll på ridskolan, ikväll har jag mina sista lektioner för terminen och under nästa vecka åker hästarna ut på bete. Jag ska jobba ganska mycket i sommar men ser faktiskt fram emot det! Jag har hittills aldrig haft en hel semester i mitt liv så varför bryta ett fungerande mönster ;) I sommar kommer jag dessutom kunna ha med hundarna på jobbet så då känns det inte lika stressigt..

Nu tänkta jag strax ta en cykeltur med Mio och Rill, de har blivit lite försummade de två senaste dagarna eftersom jag knappt varit hemma. Börjar inte jobba förrän 13.00 idag eftersom jag jobbade längre igår.

I helgen har jag inga planer för en gångs skull, ganska skönt!

1 kommentarer

Ida

15 Jun 2012 12:06

Vill du följa ned till Sikeå imorgon på tävling? :-)

Jag kan plocka upp dig efter vägen vid Sävar eller nåt sånt.

Kommentera

Publiceras ej