Fragile

0kommentarer

Hallå!

Jag njuter av en ledig dag i hemmet. Gårdagen var rolig, jag inledde arbetsdagen med att träna på att harva i ridhusen samt dressyrbanan och vattna, jag känner mig ganska haj på fyrhjulingen + harv vid det här laget men traktorn är fortfarande lite (väldigt) skrämmande. Efter det hjälpte jag Johanna att döma dressyrryttartest för konfirmanderna, alltid roligt med varierande arbetsuppgifter. Jobbade bara fram till lunch och efter jobbet fick jag provrida Stinas fina två hästar. Jag ska nog få rida lite på dom nu när jag är hästlös! På kvällen var vi som sagt på Lottas och åt för att avtacka en medarbetare som går i pension efter midsommar. Det slår mig alltid att vi måste se ut som ett mycket omaka arbetsgäng när vi vistas på andra ställen än i stallet, men det är ju bara kul :)

Idag fortsätter jag med att lägga upp mitt liv på tradera. Bästa sättet att rensa i garderober och lådor! Ett tips är dock att köra allt som är fragile och krångligt att skicka med post till Myrorna.. annars blir man gruvligt less på att packa paket.

See you when you get there!

Kommentera

Publiceras ej