Ligga och pyra in

0kommentarer

Hej!

Happy thursday! Jag hade en relativt dålig morgon idag. Det började med att jag försov mig 20 min. Sedan hittade jag Mio i "komposten" just innan jag skulle åka. Han luktade så illa ur munnen att jag mådde dåligt i säkert 60 min, dessutom hulkade han olustigt så det var ju bara att peta in honom i bilen och ta med honom till jobbet. Jag vägrade riskera en kaskadspya inomhus som sedan skulle ligga och pyra in ordentligt innan Robin kom hem.. Sedan gasade jag på en aning för att hinna i tid till jobbet och vad händer, jo en ekorre kastar sig ut på vägen! Jag girade men vet ännu inte om jag körde på den eller ej.. usch, jag vill verkligen inte ha en ekorrdöd på mitt samvete!!

Nu är jag och Mio hemma hos mamma och ska äta lunch. Mio underhåller sig själv med att kasta ut en tuggpinne nerför trappen och sedan kasta sig själv efter.. om och om igen. Jag hade tänkt göra lite ärenden här på ers innan  jag ska iväg och ha lektion i håkmark men folk är ju som galna! Jag har riktig coop-ångest. Hatar att trängas och jag hatar definitivt att köa..

Nu hittade jag en massa roliga bilder här på mamma-datan som vanligt. Kommer några i nästa inlägg!

 

 

Kommentera

Publiceras ej