En grupp av randoms

0kommentarer

Hallå.

Vi har en bakisdag idag, ganska skönt men samtidigt får jag alltid lite ångest när jag lökar en hel dag. Jag hade väldigt roligt igår. Vi startade upp hos Rebecka där det bjöds på jättegod lax och groggar. Jag fick se melodifestivalen, trot eller ej! Sofia dök upp och vid elvasnåret drog vi oss mot schlager/cover. Jag dansade väldigt väldigt mycket så förhoppningsvis gick jag +/- 0 i spritkalorier. Observera att Sofia dansade med mig större delen av tiden! Dock inte hela tiden så jag fick styra in mig själv i en grupp av randoms ett par gånger också..

Jag mötte upp en skelögd Robin vid tvåslaget och så fick vi skjuts av våra favorit taxidriver till teg där vi övernattade hos Robins mor. Där har vi sedan degat hela dagen idag, vi tog en promenad i solen ner till Ica och köpte hem den obligatoriska bakiscolan och efter det har vi bara legat i soffan och glott. För en stund sedan hämtade vi mina vovvar som sovit i Holmsund och nu är vi hemma. Snart blir det quornpytt till middag, den är så jävla god!

Kommentera

Publiceras ej