En liten flaska sås

0kommentarer

Hallå.

Vi ligger nerbäddade och har precis sett det sista avsnittet av "The walking dead" för säsongen vilket givetvis innebär att jag är livrädd. Robin har dragit på sig någon form av magsjuka, därav det tidiga sänggåendet på en lördag! Jag hade nämligen inte heller något bättre för mig än att krypa ner under täcket..

Longerade S idag och imorgon är planen att ta oss hela vägen till ridbanan. Jag invigde även, tillsammans med vovvarna,  cykeln för i år men vägen är alldeles för lerig så jag fick gå halva vägen. Vid middagstid tog vi oss in till ersboda. Jag och mamma lagade supergod middag tillsammans och sedan frossade vi i kakor från Mekka. Den lille söte pojken med pagen var också där såklart. Jag fick med mig två matlådor hem samt en liten flaska med en sås från Gran Canaria som är helt magisk!

Godnatt, hoppas ni har en rafflande lördagkväll :)

Kommentera

Publiceras ej