Melodifestivalen 2012

1kommentarer

Japp, imorgon går finalen av stapeln och jag är mycket osäker på om jag kommer att få ta del av den. Har en känsla av att förfestuppstyraren Rebecka kanske inte är så intresserad men hoppas kan man ju alltid göra.

Jag har inte sett så mycket utav deltävlingarna men "Andra chansen" såg jag ju förra helgen och tycker nog att rätt låtar gick vidare (jag saknar dock Sean Banan i finalen helt klart). Rockabillybandet eller Thorsten Flinck bör vinna enligt min åsikt, allt annat jag hört inför finalen har antingen låtit som bajs eller likadant som 1 000 000 andra likadana låtar. Dannys låt till exempel.. jag finner inga ord för hur dåligt det är (i mina öron givetvis).

Nu ska jag göra kväll här. Saucedo!

1 kommentarer

Pappa o Mikki

10 Mar 2012 07:59

Ta det lugnt i kväll.

Kommentera

Publiceras ej