Ruska

1kommentarer

Hej igen.

Jag glömde berätta i mitt tidigare inlägg att jag gjorde ett fynd på Myrorna också! Hur många vuxenpoäng får jag om jag erkänner att jag sparar ihop till en komplett servis från 60-talet..? Det började med tallrikar som jag faktiskt köpte på Myrorna för typ 6 år sedan. Några år senare hittade jag tillhörande assietter på Andra Varvet i Sikeå. På tradera hittade jag fler tallrikar och någonstans hittade jag även matchande uppläggningsfat. Idag stod dom där - kaffekopparna med fat. Jag undrar hur många delar det finns.. Jag har hittat ganska många delar på tradera men de har antingen varit för dyra eller för få (man vill ju inte ha typ 3 koppar). Vad ska nästa fynd bli?

Ruska by Arabia of Finland

1 kommentarer

Pappa o Mikki

16 Mar 2012 07:57

Vi ger dig några vuxenpoäng.

Kommentera

Publiceras ej