Snorungen Carl

0kommentarer

HALLÅ!

Jag har ännu en bra dag att lägga i bagaget. Började med en blåsig ridtur och stallsysslor. Åkte sedan in till stan för ett möte med mitt andra jobb, dvs mitt extraknäck som personlig assistent. Efter det tog jag en liten sväng på stan och inhandlade ett par suspekta leggings. Mötte upp Rebecka för en middag på Café Göteborg och lite typskt väninnesurr.

Nu ligger jag i sängen redo att falla i sömn, det blev nämligen inte mycket av den varan i natt eftersom vi tittade på The walking dead innan vi gick och lade oss igår. Jag kan bara inte släppa det som hände med Dale! Och jag är så jävla less på snorungen Carl.. Han kommer att få dem alla dödade, sanna mina ord.

Just det. Jag har fått en p-bot också men jag ska överklaga den.

Godnatt!

Obs: Pappa, jag är myndig sedan några år tillbaka.

Kommentera

Publiceras ej