Vinden ven i öronen

0kommentarer

Hej dagboken.

What a day. Jag började sju i morse med stalltjänst, efter fikat red jag lille Alert som var hur söt som helst och sedan fodrade jag tillsammans med Forsen, åt lunch och red sedan lilla Rebel. Efter lite kontorsjobb fick jag nys om att det var hoppning på gång. Jag gillade inte tanken på det först eftersom jag inte fick tid för mental förberedelse men när vi väl kom igång var det hur kul som helst. Vi började med att hoppa ett räcke på volt och sedan blev det några hinder i följd, bla en linje (där vinden ven i öronen för att vi skulle räcka). Jag red Chelsea igen och jag är så glad att jag får hoppa henne, hon är en klippa på hinder samtidigt som man får jobba lite med galoppen för att det ska bli bra. Otroligt roligt!

Efter jobbet på hippo blev det en strille med mozarille i cafeterian och sedan åkte jag ut till Håkmark för att ha en privatlektion där. Kul men kallt om tårna! Nu är jag hemma och värmer de små liven under en filt. Ska snart ut och fixa stallet här hemma men det blir ingen ridning idag. Imorgon börjar dagen med mitt vittnesmål och sedan har jag gott om tid att rida eftersom jag inte jobbar något.

Höres!

Kommentera

Publiceras ej