Inga tecken på liv

0kommentarer

Hej.

Jag har precis ätit middag vilket väl säger en del om den här dagen. Jag startade morgonen med de vanliga rutinerna + medicinering av skadat hunddjur. Började jobba kl 11 och inledde arbetsdagen med att förbereda inför morgondagens teorikväll. Efter det red jag två hästar, sedan var det intag och personalmöte. Efter mötet hoppade jag och Maria för Kerstin, roligt som vanligt! Värmde upp med små hinder på volt och sedan hoppade vi bana. Jag fick rida på fina Semarillion som verkade mycket glad över initiativet.

På väg hem från jobbet blev det ett besök på Ica-butiken. Hemma fanns inga tecken på liv så jag gick direkt ut i stallet och mockade, sedan for jag ut på en kvällsskritt på Simpen tillsammans med Sonja. Efter stallet så har jag lagat pastagratäng, tvättat och vikt tvätt samt skickat några viktiga mail (varav ett roligt). I kväll kan jag nog somna med gott samvete!

Kommentera

Publiceras ej